perjantai 1. elokuuta 2014

Herkkuvaihto paketti



Näin ihanan paketin mä sain eilen haettua postista!!! <3 Tai mieheni sen kävi minulle hakemassa. Aivan mahtavan ihana!! <3 Paketissa oli Pandan hurmaava tummasuklaalevy, kaksi vanhat autot karkkia (joista valitettavasti toinen jo ehti hävitä ennen kuvausta :P), turkinpippuritikkari, salmiakkitikkari, poppareita, penaali, kolme kynää (tosi hauska tuo huulipunakynä :)), tuoksuttomia kynttilöitä ja tosi kaunis kortti. Aivan mielettömän ihana!! <3
Me to you nallet on ihan mun lemppareita, tykkään niistä tosi paljon. Nyt mulla on oma penaali sitä sarjaa!! <3 Neiti kyllä tuossa kävi ilmoittamassa, että äiti mulla ei ole vielä kovinkaan montaa penaalia. ;) Hän omistaa vaan sellaiset kuusi vai seitsemän penaalia. :D Tästä jäi nyt äidille ihan oma penaali.
Lämmin kiitos Redrose näin mahtavasta paketista!! <3 Tänne potemisen keskelle niin ihana ylläri!!! Kyllä nyt on mukavampi sairastaa, kun on näin ihania herkkuja. :)

10 kommenttia:

  1. Ihana paketti tullut sulle. Käykääpä tyttären kanssa mun blogissa kurkkimassa ihka ensimmäistä videopostaustani :D
    Hyvää viikonloppua

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää oli kyllä tosi ihana paketti!!! <3
      Kiitos vinkistä!! Mä kävinkin jo itse siellä kurkkimassa. Täytyy neidillekin näyttää se!! Ihana oli sun postaus!!
      Oikein mukavaa viikonloppua myös sinulle!! <3

      Poista
  2. Oih, kerrassaan ihana paketti! Etenkin tuo penaali on <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin samaa mieltä oon sun kanssa!! <3 Paketti oli aivan ihana!! <3

      Poista
  3. Kiva paketti ja kiitos sulle paketista.Suklaa maistuu aina =)
    Postausta en ihan viel ehtiny tekeen,mutta mun blogissa saa vierailla muutenki jos kiinnostaa http://eekunelm.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää oli kyllä tosi kiva paketti!! :)
      Kiva kuulla, että paketti löysi perille!! :D Kiitos linkkivinkistä, täytyykin tulla kurkkimaan myös sinun blogiisi. :)
      Mukavaa viikonloppua!!

      Poista
  4. Sinulle on haaste blogissani. :) Tee kun jaksat\kerkeet.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lämmin kiitos haasteesta!! <3 Vastailen viimeistään ens viikon puolella!!
      Mukavaa viikonloppua!! <3

      Poista
  5. Ihanaa että paketti oli mieluinen ja toi piristystä sairasteluun. Innostuin vain tuossa paketin kokoamisessa kuten aina =)

    VastaaPoista