torstai 17. tammikuuta 2013

Tammikuun puoliväli

Tammikuuta menty jo pitkän matkaa. Meillä edelleen pöpöt jyllää.... :( Ei kyllä kauheen kiva ole tuo neidin tauti ollut. Mycoplasmaksi se lopulta diagnosoitiin. Yksi lääkekuurikin jo syötynä, mutta olotila ei kovin hyvä ole. Koulussa on nyt kahden viikon sisään oltu 3 päivää... Tällä viikolla kaksi ja tämän päivän jälkeen taas totesimme, että huomenna on huilipäivä taas. Neitiä itseään rupeaa hiukan turhauttamaan tämä olo. Onneksi kuitenkin on jotain kivoja juttuja tehty. Tänään jaksoi pienen hetken askarrella ja sai tehtyä yhden ystävänpäivä kortin. Hyvähän niitä on tässä pikkuhiljaa ruvetakin puuhaileen. Itse haaveilen joku päivä pääseväni Tampereelle Paprus nimiseen kauppaan, jossa on aivan ihania kaikkia korttijuttuja. Uskoisin sieltä löytyvän jotain ihania askartelu tarvikkeita ystävänpäivän kortteihin! :) Muutaman meinaan tänäkin vuonna postin kautta laittaa. Onko muilla tapana laittaa ystävänpäivä kortteja oikein postin matkaan?

Piti laittaa oikein kuva, kun sain äidiltäni nuo ihanat siilitumput!!! <3 Ne on tosi ihanat ja tuo väri on niin ihana!! Hiukan on arka juu lasten kanssa, mutta onpahan äidilläkin edes yhdet hanskat, mitä kukaan ei saa lainata!! Kun mun hanskani ja tumppuni aina häviää koristani vähin äänin... ;) Kuulemma koskaan ei ole isojen poikien koreissa yhtään samaa paria olevia hanskoja. Kenties kukaan ei viitsi kurkistaa sinne korin pohjalle. Nyt mä oon iloinen, kun saan yhdet tumput pitää ihan itelläni!! <3

Mukavaa pakkaspäivän iltaa kaikille!! <3

5 kommenttia:

  1. Minä nyt taas täällä heti kommentoimassa. :)
    Ihanat siilitumput. :)Hauskat.

    Toivottavasti pöpö hellittäisi. On kurjaa olla kipeänä. :( Lasten etenkin.
    Minä olen kanssa aloittanut jo ystävänpäivä korttien teon. Kyllä niitä muutama taas tulee postitettua. Kortti ilahduttaa aina. :)

    VastaaPoista
  2. Kiva, kun käyt täällä piristämässä päivääni!! :) Mä kans tykästyin noihin siilitumppuihin. Ne on niin ihanat! Kaksi nuorinta sai joululahjaksi, neiti vaaleanpunaiset ja nuorimmainen vihreät. Aivan ihanat nekin!
    Kiitos!! Sitä me kans täällä toivotaan, että pöpöt häipyis!! Sairastaminen on tosi tylsää. :( Mutta pikkuhiljaa eteenpäin. :)
    Mä tykkään kans noita ystävänpäiväkortteja laittaa aina muutaman postin kautta. Siitä kyllä saa hyvää mieltä huonoonkin päivään!! :)

    VastaaPoista
  3. Pöpösille kyytiä ja rentoja päiviä! ♥

    VastaaPoista
  4. Voi ei! Mä ymmärrän sun tyttöös. Muaki turhauttais tosi paljon! Voimia ja jaksamista kovasti! Ei oo helppoo, ku elimistö vastustaa tuolla lailla! Vastustaahan joskus mullakin, mutta sitten vaan otetaan rauhallisesti, niin myöhemmin on taas parempi olla.
    Nätit nuo siilitumput. En pystyisi itse tekemään noita. Tulisi vain sutta ja sekundaa.

    VastaaPoista