perjantai 14. helmikuuta 2014

Ystävänpäivä



Minun ystäväni on kuin villasukka

1. 
Minun ystäväni on kuin villasukka, joka talvella lämmittää.
Minun ystäväni on kuin niitynkukka, joka saa minut hymyilemään.

Kertosäe:
     
    Ota kädestä kiinni, tule kanssani rantaan, vien sinut katsomaan.
    Kuinka aurinko laskee puiden taakse, ja saa 
    taivaan punertamaan.
    Minä olen vielä pikkuinen, ja siksi tahtoisin. Oppia tän´ 
    maailman, paljon paremmin.
    Ja kun mä sitten joskus, olen aikuinen. Niin toivon että
    oppimasta koskaan lakkaa en.

2. 
Minun ystäväni on kuin villasukka, joka talvella lämmittää.
Minun ystäväni on kuin niitynkukka, joka saa minut hymyilemään.

Kertosäe:

Ota kädestä kiinni, tule kanssani rantaan, vien sinut katsomaan.
Miten aurinko laskee puiden taakse, ja saa taivaan punertamaan.
Minä olen vielä pikkuinen, ja siksi tahtoisin. Oppia tän maailman,paljonparemmin.

Ja kun mä sitten joskus, olen aikuinen. Niin toivon että oppimasta koskaan lakkaa en.


Oikein ihanaa ystävänpäivää ihan jokaiselle!! <3

8 kommenttia:

  1. Heti alkoi hyräilyttämään, kun näin laulunsanat. :) Hyvää ystävänpäivää! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä niin tosi paljon tykkään itekin tuosta laulusta!! :) Varmaan joka ystävänpäivä saman laulun tänne linkannu. ;)

      Oikein mukavaa ystävänpäivää myös sinulle! :)

      Poista
  2. Nätti kuva. :)
    Ihanaa ystävänpäivän iltaa! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, samoin sinne!! <3 Mukava päivä meillä takana, kun pääsin veljeni vaimon kanssa hänen tytön päiväkodille ystävänpäivää juhlistamaan. Tuntui tosi mukavalle, kun oli nuorimman kanssa kivaa ohjelmaa. :) Oli järjestetty kaikenlaista kivaa puuhaa sinne!!

      Poista
  3. Jopa oli omituinen sanavarmenne nallen kuva ja romance sana! Onko muilla ollut vastaavia tänä ystävänpäivänä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aika ihana juttu!! <3 Mulle ei ole kyllä tuollaista ilmennyt... Oon joutunut monessa blogissa useampanakin päivänä moneen kertaan sanat vaihtaan. Numerot aina niin paljon selkeemmät.

      Poista