sunnuntai 24. helmikuuta 2013

Avaimenperä tilaus





Näin kaunis paketti saapui meidän postilaatikkoon tässä yhtenä päivänä!! <3 Ensimmäisestä kuvasta ei oikein saa kunnolla selvää, mutta noista alemmista kuvista kyllä!! Tilasin Sateenkaaren alla blogin pitäjältä nämä ihanuudet. Lämmin kiitos Minttu ihanista avaimenperistä!!! <3 Suosittelen kaikkia muitakin kurkkimaan sinne!! Niin kauniita koruja siellä kaupan.
Mä ajattelin itse, että pitäisin molemmat avaimenperät itselläni, kun mulla ei ole ainuttakaan avaimenperää... Mutta neiti halusikin tuon Hello Kittyn reppuunsa koristeeksi ja omaani en ole vielä raaskinut avainten kanssa laittaa! ;) Ehkä mä vielä joku kerta sen raaskin siihen laittaa. Toki tuo koristaisi kauniisti käsilaukkuakin. Mulla kun on ihan yksivärinen musta, niin olishan pieni piristys siihen. Tai sitten kesälaukkuuni. Katsotaan mistä se paikkansa löytää! :)
Nyt jatkamme sunnuntain viettoa ja vanhimman hoitamista!! <3 Raukka niin tosi kipeenä... Mutta onneksi tänään jo vähän parempi, kun eilen.
Ihanaa sunnuntaita ihan jokaiselle!!!! <3

9 kommenttia:

  1. Pikaista paranemista!

    Minttu tekee ihania koruja ja avaimenperiä.:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon!! :)
      Kyllä Minttu osaa tosiaan tehdä ihania koruja!!

      Poista
  2. Mä unohdin tyystin, kun mun piti ostaa avaimenperä Wienistä, kun olin siellä ennen joulua...olisi ollut kiva muisto :)

    Pikaista paranemista sinne teille <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon!! <3
      Wien on varmasti ihana kaupunki!! <3 Mä olen haaveillut, että joskus pääsisin sinne keski-eurooppaan joulutorille. Ovat varmaan tosi upeita paikkoja! :)

      Poista
  3. Voih, lämmin kiitos sinulle! <3
    Todella kauniisti kirjoitit. <3
    Mukavaa huomata, että avaimenperä on päässyt käyttöön ja tuottanut hyvää mieltä saajalleen\saajilleen. :)

    Paranemisia potilaalle ja leppoisaa sunnuntai iltaa koko perheelle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Minttu!! <3
      Oli kyllä ihanat avaimenperät!! <3 Maanantaina pääsee sitten toivon mukaan Kitty kouluun kans. ;) Näyttää hienolta tuossa neidin repussa kyllä.

      Poista
  4. SnY:si täällä :) Upeat on avaimenperät, täytyy mennä tsekkaamaan tarkemmin tuota blogia. Kiva kun pakettini miellytti sinua. Ja toivon totisesti, että teidän alkutalven sairaudet häviäisivät kun tulee kevät. Uuden paketin teko on täällä vaiheessa, mutta kyllä se tästä valmistuu... Iloista loman jatkoa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos SNY!!! <3
      Suosittelen kyllä lämpimästi kurkkimaan tuota blogia!! Sieltä löytyy kyllä tosi hienoja avaimenperiä ja muitakin koruja.
      Sitä samaa tässä itsekin toivoo, että taudit jo oikeesti häipyisivät!!! Kesä onneksi kohta tulee ja silloin meillä on ollut usein helpompi kausi. Ja päästy nauttimaan lomailusta. :) Tämä viikko on mennyt sairastaen, mutta toisaalta, eipähän tarvinnut kenenkään olla koulusta pois.
      Mukavaa viikonloppua sinulle!! <3

      Poista
  5. Ahaa, se siis menee niin, että talvet ovat rankkoja ja kesät helpompia. No sitten minun ensimmäinen arveluni ei pidä ollenkaan paikkaansa. Pahoittelut ennakkoluuloistani, mutta haluan vain antaa vaihtoehtoja siihen, mikä tilanne ehkä on, vaikka se ensimmäinen vaihtoehto ei todellakaan ole mikään mukava.

    VastaaPoista