perjantai 1. helmikuuta 2013

Huilaamista

Tällainen on meillä fiilis lähes koko porukalla.... ;) Tää kuva kuvastaa niin hyvin! Nuorimmainen nukahti yhtenä päivänä rahille kesken touhujen. Meillä on tää vko mennyt näin, että jokainen nukahtelee vähän mihin sattuu. Kun ei kuulu mitään, niin sitten nukutaan. Mykoplasma ei ainakaan vielä ole helpottanut. Toiset lääkekuurit menossa osalla porukasta. Onneksi nyt viikonloppu edessä! :) Vanhempani kävivät tuomassa meille valmiin jauhelihakastikkeen, ei tartte ruokaa miettiä ollenkaan, tosi ihana juttu.
Oikein mukavaa viikonloppua kaikille!!! <3

7 kommenttia:

  1. Harmillista, että teillä taudit pysyy sitkeästi. Mutta kiva, että voit olla huoleti ruuan puolesta viikonlopulla. Ensimmäinen sny-paketti alkaa pikkuhiljaa muotoutumaan.
    Paranemisia ja nautinnollista ulkoilua, lepäilyä, neulomista tai mitä nyt sitten ikinä keksitkään viikonlopun aikana tehdä toivottaa SnY:si

    VastaaPoista
  2. Paranemisia teille päin ja kaikesta huolimatta mukavaa viikonloppua! :)

    ps.laitoin meiliä

    VastaaPoista
  3. Minä taas moi...
    Jos jaksat niin käyppä vilkaisemassa mitä nyt olen keksinyt sinun pähkäiltäväksi. ;) Mietteissä tällä kertaa. :)

    VastaaPoista
  4. Kiitos paljon salainen neuleystäväni!!! :) Mulla kans paketti lähtemässä eteenpäin, mutta muutama pikku juttu siitä vielä puuttuu. Kiva niitä paketteja onkin mietiskellä! :) Mä oon saanut melkein yhden villasukan tän viikonlopun aikana tehtyä. Eipä sitä osaa olla neulomattakaan.... Oikein ihanaa viikonloppua myös sinulle!!!

    Kiitos Minttu!!!! :D Käyn taas kurkkaamassa!! ;) Mä laitoin sulle kans sähköpostia, en vaan ole käynyt kurkkimassa, että ootko vastannut... Meillä netti alkoi vasta nyt toimia, joten tää päivä mennyt netittömänä. No joskus se on oikeesti ihan hyvä juttu! :)
    Mukavaa viikonloppua myös sinulle Minttu!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hi hii, sä teit paluun 1980-luvulle ja olit päivän ilman nettiä! Eikö ollutkin vapauttavaa! :)
      Luin ja laitoin takas sähköpostia. :)

      Poista
  5. No kyllä tein!!! :) Oli se kyllä ihan vapauttavaakin, mulla vaan oli muutama juttu, joita olis ollu kiva katsoa heti netistä, malttamaton kun olen. Mutta hyvin ne ehti katsoa myöhemminkin! ;)

    VastaaPoista